Mail: info@butikaurora.dk

Fri fragt fra 599 DKK - Vi tilbyder både fragt med GLS, DAO og Postnord

  Telefon +45 31 23 04 02   ●   B2B LOGIN

Tilbage til webshop

Nedenstående salgs- og leveringsbetingelser gælder for alle leverancer fra Butik Aurora . 

Generelle oplysninger
Aurora Service
v/ Lena Christiansen
Ørsholtvej 40
3490 Kvistgård
info@butikaurora.dk
Tlf. +45 31 23 04 02
CVR.: 37 18 16 33

For privatkunder:

Bestilling:
Alle varer skal bestilles via webshoppen. Vi hjælper gerne pr. tlf. 31230402 eller mail
info@butikaurora.dk, men modtager ikke ordrer. Har du glemt et produkt, kan du oprette en ny ordre. Vi undlader at trække yderligere porto med mindre vægten øges væsentligt og pakken derfor kommer op i nyt vægttrin eller pakken med oprindelig ordre er afsendt. Ved køb over kr. 599,00 inkl. moms er levering fragtfri i Danmark til en GLS pakkeshops.


Betaling:
Vi modtager betaling med Dankort/VISA-Dankort, VISA, VISA Electron og Mastercard. Vi tager ikke kortgebyrer og betaling vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes. Der kan aldrig trækkes et højere beløb, end du har givet tilladelse til. Der er også mulighed for at betale via MobilePay
, ApplePay og GooglePayAlle beløb er i danske kroner.

For privat kunder uden log-in er priserne inkl. moms.
Vi bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.

Levering:
Vi benytter GLS, PostNord og DAO til levering af dine pakker. Leveringsvindue 1-3 hverdage med GLS og PostNord. 2-4 hverdage med DAO. 
Vælger du DAO hjemmelevering skal du være opmærksom på de leverer om natten og derfor ikke kan aflevere en pakke på en adresse med låst opgang. Vælger du levering til pakkeshop eller pakkeboks er der 7 hverdage, fra du modtager meddelelse om pakken er klar, til at afhente pakken. Vi sender altid varerne som pakke, så de er forsikret og kan følges.

PostNordPostNordGLSDAODAO
PakkeboksHjemmeleveringPakkeshopPakkeshopHjemmelevering
0-1 kg47,00 kr.75,00 kr.47,00 kr.0-0,4 kg.44,00 kr.48,00 kr.
1-5 kg57,00 kr.85,00 kr.57,00 kr.0,4-1 kg.47,00 kr.52,00 kr.
5-10 kg67,00 kr.90,00 kr.67,00 kr.1-3 kg.52,00 kr.57,00 kr.
10-15 kg85,00 kr.95,00 kr.85,00 kr.3-5 kg.57,00 kr.62,00 kr.
15-20 kg110,00 kr.130,00 kr.110,00 kr.5-10 kg.67,00 kr.
       Alle priser er inkl. momsLevering med DAO 2-4 hverdage


Reklamationsret:
Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation. Eventuelle fejl eller mangler ved levering fra Butik Aurora, skal påberåbes i rimelig tid efter, at du har opdaget fejlen. Reklamerer du inden for 2 måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig. Hvis du opdager en fejl, skal du hurtigt rette henvendelse til Butik Aurora. Du kan som udgangspunkt kun klage over fejl, der viser sig senest to år efter, du har fået varen leveret. For varer med begrænset holdbarhed, er din klagemulighed afgrænset af den holdbarhedsperiode, der er trykt på emballagen.
Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert betjening af produktet.
Vi vil dække returneringsomkostninger i et rimeligt omfang. Husk at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger. 

Returnering:
Der rettes henvendelse til og reklamationer sendes til:
Butik Aurora
Ørsholtvej 40
3490 Kvistgård

info@butikaurora.dk
Der modtages ikke pakker sendt på efterkrav.


Refusion:
Hvis der er aftalt refusion, så bedes du sende dine bank oplysninger, så vi kan overføre det aftalte beløb.


Fortrydelsesret:
Der gives 14 dages fuld returret på varer købt i vores webshop. Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager ordren. Returneringsomkostninger skal du selv afholde.
Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 dage efter du har modtaget varen og fra fortrydelsen skal du senest 14 dage efter returnere forsendelsen.
Meddelelsen kan gives pr. mail på
info@butikaurora.dk. I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret. Ved returnering kan standardfortrydelsesformular benyttes og sendes med retur. Den finder du her
Varens stand, når du sender den retur:
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.
Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.
For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.
Klagemuligheder – oversigt og links:
Har du en klage over et produkt, købt i vores webshop, skal du kontakte Lena Christiansen på lena@butikaurora.dkHvis ikke det lykkes os at finde en løsning, kan der sendes en klage til:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning

Nævnenes Hus

Toldboden 2
8800 Viborg
naevneneshus.dk

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.
Platformen findes her:
http://ec.europa.eu/odr
Indgiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: info@butikaurora.dk
 
For engroskunder:

Bestilling:
Alle varer skal bestilles via webshoppen. Vi hjælper gerne pr. tlf. 31230402 eller mail
info@butikaurora.dk, men modtager ikke ordrer. Har du glemt et produkt, kan du oprette en ny ordre. Vi undlader at trække yderligere porto med mindre vægten øges væsentligt og pakken derfor kommer op i nyt vægttrin eller pakken med oprindelig ordre er afsendt. Ved køb over kr. 599,00 ekskl. moms er levering fragtfri i Danmark til erhvervs adresse med GLS eller til GLS pakkeshop. Du har desuden mulighed for levering med PostNord.
Log-in kan bestilles
her direkte via shoppen eller ved at maile til info@butikaurora.dk, hvis du har et CVR-nummer indenfor hudpleje, frisør, fodterapi, massør og lignende brancher. Her handler du til engrospriser ekskl. moms og har mulighed for mængderabatter.

Login:

​Har du et aktivt CVR-nummer indenfor skønhed- og velværebranchen kan du ansøge om B2Blogin. Ansøg direkte via shoppen eller ansøg om login pr. mail på info@butikaurora.dk.
Her skal vi bede om:
Firmanavn:

Kontaktperson:

Adresse:

Postnummer og by:

Tlf.nr.:

CVR-nr.:

Email:                                  Som bliver dit brugernavn.

Valg af password:

Kopier evt. ovenstående over i mailen så vi modtager alle data og vi skal behandle Jeres anmodning hurtigst muligt.

Betaling:
Vi modtager betaling med Dankort/VISA-Dankort, VISA, VISA Electron og Mastercard. Betaling vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes. Der kan aldrig trækkes et højere beløb end du har givet tilladelse til. Der er også mulighed for at betale via MobilePay, ApplePay og GooglePay. Alle beløb er i danske kroner.
For erhvervskunder der er logget ind vises priserne ekskl. moms.
Vi bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.

Levering:
Vi benytter GLS og PostNord til levering af dine pakker. Leveringsvindue 1-3 hverdage. Vi sender altid varerne som pakke, så de er forsikret og kan følges.

Reklamationsret:
Der gives 1 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation.
Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert betjening af produktet.
Vi vil dække returneringsomkostninger i et rimeligt omfang.

Ved returnering:
Rettes henvendelse til og reklamationer sendes til:
Butik Aurora
Ørsholtvej 40
3490 Kvistgård

info@butikaurora.dk
Der modtages ikke pakker sendt på efterkrav.

Refusion:
Hvis der er aftalt refusion, så bedes I sende jeres bankoplysninger, så vi kan overføre det aftalte beløb.

Fortrydelsesret:
Som engroskunde har du ikke retur eller fortrydelsesret. Har du valgt levering til pakkeshop eller postboks og undladt at afhente pakken indenfor tidsfristen, så pakken bliver returneret til os, vil du blive opkrævet de faktiske omkostninger herved. Dette gælder også hvis man ikke har kunne modtage sin pakke på sin erhvervsadresse. Det er typisk samme pris i returfragt som det, det har kostet at sende pakken. 


Handelsbetingelserne er senest opdateret d. 26.01.2024